5 lip 2013

Nowy sprzęt

Marzy mi się już od jakiegoś czasu nowa maszyna do szycia.. nie dlatego, że nowa, czy że ta, którą mam już mi się znudziła, ale dlatego, że rozwijam się artystycznie i potrzebuję sprzętu, aby móc realizować coraz bardziej wymyślne i zaawansowane zamówienia..
Moja maszyna to, jakby powiedzieć, dobry sprzęt dla początkujących lub też dla artystów projektujących drobne rzeczy. Zszyć niewielką torbę też da radę, ale zdarzyło mi się już niestety, że praca utkwiła w połowie, ponieważ maszyna jest zbyt mała aby zszyć na niej większą torbę, czy chociażby narzutę. Marzy mi się też haftowanie napisów, monogramów, a moja niestety nie posiada takiej funkcji. Przejrzałam oferty kilku firm i chyba znalazła to, czego szukam. To znaczy to, co jest w miarę osiągalne na moje możliwości finansowe. To, co mi się marzy tak bardzo, to maszyno - hafciarka, ale to jeszcze dłuższy czas upłynie, nim będę mogła pozwolić sobie na coś takiego. A tymczasem zbieram na maszynę komputerową, z opcją drukowania liter :) Mam już jedną czwartą sumy, jak zarobię połowę, to wtedy będę myśleć poważnie o zakupie, a tymczasem szyję, maluję do sesji i zbieram pieniążki.. 

A oto moje typy:

Ten na razie nieosiągalny:

I ten:



I jeszcze takie cudo:




Lub ten (jeszcze bardziej nieosiągalny)

A ten może mi się spełni jak uzbieram pieniążki:



Albo ta:


Hehe, jak się okazuje, wybór wcale nie jest prosty, w miarę orientowania się w różnych ofertach znajduję co ciekawsze typy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz