1 gru 2013

Bluzka z falą

Co prawda nad morze się nie wybieram, ale fala jest :) Bluzka dzianinowa w kolorze nie wiadomo jakim..
- wygląda na beż - powstała w Bajkowej Pracowni z potrzeby chwili :) dość szybko się szyło zresztą, bowiem powstała z dwóch tylko kawałków materiału.

Moja nowa fala dobrze się układa i jest baaardzo wygodna! I znów uciecha - pasuje na mnie! 

Dzianinę zakupiłam w jednym ze sklepów internetowych przy okazji zakupu innych materiałów. Może kolor nie jest wystrzałowy, ale co tam, jedna nudna może być. Albo dwie :) Planuję zakup takiej dzianiny w innym kolorze, choć tej jeszcze mi trochę zostało, więc pewnie niebawem coś z niej jeszcze uszyję.

Wykrój z Burdy 1/2013 model 123A. Rozmiar 36.


i zdjęcie pierwowzoru

A bluzka moja jest dopasowana kolorystycznie do bloga! Tak miało być ;-)




A jak zwykle niezawodny Brother z prędkością światła zszył moje nowe odzienie. Zastanawiałam się, czy by już nie użyć overlocka, ale spieszyło mi się na tyle, że nie zdążyłam nawlec nici. Ale pierwsze próby już za mną, a niedługo zaprezentuję overlo-szycie w całej okazałości!









2 komentarze:

  1. Pięknie wygląda, przydał by mi się tutorial jak takie coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Będzie napewno, aczkolwiek to tylko zszycie boków dwóch kawałków materiału z gotowego wykroju!

    OdpowiedzUsuń