8 gru 2013

Tunika różem pudrowana

Tak jak obiecałam - uchylam rąbka tajemnicy i pokazuję ułamek tego, nad czym pracowałam przez ostatni miesiąc. 

Uszyła mi się kolekcja ubranek dla dzieci, miłych, ciepłych i wygodnych - z dresóweczki :) Dresówka szara, różowa i czerwona. Są tuniki, bluzeczki, bluzy z kapturem, sukieneczki, czapki. Do wyboru, do koloru - każda inna! Torebka, która widnieje na zdjęciu znalazła już nową właścicielkę :)
Dziś pokazuję tylko tę jedną, kolejne już niedługo!
Modelka - Hania
Oczywiście moja super maszyna znów spisała się na medal! Poza tym, że jest świetna pod względem funkcjonalności i niezawodności, bardzo podoba mi się jej design - idealnie pasuje do mojej pracowni, która jest po generalnym remoncie i wygląda teraz całkiem, całkiem.. Będzie jeszcze o tym..


Dziękujemy rodzicom Hani za użyczenie jej do sesji zdjęciowej! Buziaki!!

1 komentarz:

  1. Piekna moedeleczka. Śliczna sukienka! Czekam na więcej. Pozdrawiam ciepło! Dagmara

    OdpowiedzUsuń