27 maj 2013

Miejsko - wiejska torba

Wreszcie ujrzała światło dzienne wymyślona przeze mnie torba wielofunkcyjna..
Jestem z niej bardzo zadowolona, tym bardziej, że szyłam ją bez żadnego projektu i niestety trochę oddaliło to w czasie jej ukończenie, ale co tam! Ważne, że już jest :) Trochę było prucia, trochę przerabiania i oczywiście nie obyło się bez pomocy Konrada, który jak zawsze poratuje mnie z każdej sytuacji. Jego rady są dla mnie bardzo ważne, nawet te dotyczące grubości uchwytów, które własnoręcznie wypełniał :) A szło mu szybko i sprawnie! 
Torba jest cudowna, mieszczą się do niej książki, owoce, zakupy, ręczniki i wiele innych rzeczy. A materiał, z którego została uszyta dostałam od mamy w całkiem pokaźnej ilości. Przepikowałam ją, żeby nie była "płaska" - teraz mam torbę 3D :) 
Mam nadzieję, że szycie kolejnych przyjdzie mi teraz łatwiej i sprawniej. A póki co, mam jeszcze do dokończenia kilka projektów. A teraz z uśmiechem na twarzy udam się spać :)







3 komentarze:

  1. Gratuluję fajnej torby jak i tego, że tak super się dogadujecie z Konradem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest super,piękne kolory.Gdzie można kupić takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba się ze mną skontaktować :) Zakładka KONTAKT

    OdpowiedzUsuń