29 paź 2013

Jest maszyna, jest moc!!

I stało się to, co musiało się stać! Kupiłam maszynę! Nową! Nieużywaną! Zupełnie moją!! O rety, jaka radość! Będę szyć, testować, sprawdzać i zdawać relację - może nie na żywo..
A oto i ona:



BROTHER NV - 100 PRIME EDITION!!

 


Mam tyle pomysłów na szycie, że nie wiem, od czego zacząć. Mam ją już od jakiegoś czasu, ale splot okoliczności sprawił, że dotąd nie zdążyłam się pochwalić :) A tu zdjęcie producenta, ale oczywiście zrobimy swoje własne! Moja maszyna musi mieć sesję zdjęciową! I to nie byle jaką!

Ba! Ale to nie wszytko! Do maszyny dostałam GRATIS to:


Czyli blat powiększający pole pracy. Znam już pracę z maszyną wyposażoną w to cudo i inaczej sobie nie wyobrażam! Rewelacja! Pamiętam, jak ostatnio polecałam dziewczynom na forum obsługę klienta w firmie Brother - byłam tam już 3 raz i zawsze byłam obsłużona jak VIP. Nie jak w sklepie, nie jak w hurtowni, nie jak "każdy kolejny klient".

P.s. Szanowne EMB - czy mogę zamieszkać w Waszej firmie? 

Miłego wieczoru i dobrej nocy!





2 komentarze:

  1. Czekam na opinie - jak się sprawuje! :)
    P.S. Można wiedzieć ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Opiszę na pewno! W sumie 2 620zł, czyli tyle co sama maszyna, a blat gdybym chciała dokupić to ponad 300 zł.

    OdpowiedzUsuń